Program szkolenia
Budowanie wizerunku instytucji poprzez kontakt z interesariuszami
- Zrozumienie zagadnień związanych z wizerunkiem instytucji i wpływem jej pracowników na ocenę skuteczności działania organizacji.
- Poznanie metod budowania wizerunku instytucji dbającej o potrzeby i oczekiwania odbiorców.
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych uczestników.
Charakter zajęć:
- Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
- Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
- W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników
Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR.
O szkoleniu
Termin szkolenia otwartego:
Budowanie wizerunku instytucji poprzez kontakt z interesariuszami szkolenie otwarte 9.05.2019 r
Miejsce: Warszawa
Grupa: 17 uczestników
Cena: 500,00 zł netto / osoba / 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych (8×45 min)
Zapisy: biuro@szkolenia-pr.com.pl
PROGRAM
- Najważniejsze grupy odbiorców, kształtujących wizerunek instytucji:
– autodiagnoza
– oczekiwania poszczególnych interesariuszy wobec instytucji.
- Psychologiczne i społeczne uwarunkowania skutecznej komunikacji:
– co to jest pełny komunikat? (fakty-ustosunkowanie się-potrzeby)
– porozumienie bez przemocy – język w komunikacji
– metody pomagające uszczegółowić niepełną wypowiedź rozmówcy
- Rola pracowników w kreowaniu wizerunku instytucji:
– elementy składowe wizerunku instytucji publicznej
– prowadzenie rozmów i korespondencji
– kultura osobista podczas kontaktów z odbiorcami
- Pytania w komunikacji:
– zastosowanie pytań do efektywnego pozyskiwania informacji
– strategie zadawania pytań
- Jak profesjonalnie i skutecznie reagować na trudne sytuacje podczas rozmów z odbiorcami:
– typy trudnych odbiorców
– manipulacje stosowane przez klientów i obrona przed nimi
– komunikaty asertywne
– umiejętność rozpoznania własnych emocji, kontrola nad nimi, rozpoznanie emocji u innych.
Trener prowadzący szkolenia
URSZULA PODRAZA
Urszula Podraza – ekspert public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem, obejmującym pracę w mediach i zarządzanie komunikacją, trener, wykładowca akademicki.
Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych wystąpieniom publicznym, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej, public affairs. Pracuje dla sektora publicznego (zrealizowane szkolenia m.in. dla Sądu Najwyższego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwa Finansów, Urzędu Zamówień Publicznych, jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli) jak i biznesu (m.in. ING Bank, IKEA, Skanska, British American Tobacco).
Autorka wielu publikacji na temat komunikacji publikowanych w mediach branżowych oraz książki „Kryzysowe public relations”.