SZKOLENIA E-PR, SZKOLENIA SOCIAL MEDIA MARKETING, SZKOLENIA PR W SOCIAL MEDIA, SZKOLENIA FACEBOOK, TWITTER, BLOGI, MIKROBLOGI, FORA, SZKOLENIA E-MAIL MARKETING.
Proponujemy szkolenia obejmujące zakres tematyczny związany z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w Internecie do promocji firm, organizacji.
Uważnie słuchamy wszelkich uwag i spostrzeżeń, dzięki temu potrafimy dobrać odpowiednie narzędzia szkoleniowe oraz stworzyć unikalne programy szkoleniowe, dostosowane do potrzeb i specyfiki pracy specjalisty PR.
Podczas szkolenia otwartego z zakresu E-PR przywiązujemy bardzo dużą wagę do części warsztatowej oraz ćwiczeń. Tempo warsztatów dopasowujemy do Państwa umiejętności i potrzeb,zwracając szczególną uwagę na interesujące Państwa fragmenty,detale warsztatów. Podczas warsztatów angażujemy wszystkich uczestników dbając o to aby każdy uczestniczący w szkoleniu maksymalnie wykorzystał możliwość pracy z trenerem ekspertem.
Po szkoleniu mają Państwo możliwość stałego kontaktu z trenerem ,który online pomoże zastosować wiedze zdobytą na szkoleniu w Państwa pracy.
Wszystkie szkolenia E-PR organizujemy zarówno w formie: szkolenia otwartego i szkolenia zamkniętego.
Czego uczymy na szkoleniach E-PR
- jak efektywnie zastosować narzędzia dostępne w Internecie, w pracy związanej z promocją, wizerunkiem organizacji
- jaka jest rola Social Media w Public Relations
- jak promować organizacje w Social Media
- jak zastosować narzędzia SEO-PR do pozycjonowania informacji prasowej, sewisów firmowych oraz jak wykorzystać te narzędzia podczas sytuacji kryzysowej w naszej organizacji
- jak wykorzystać blog w pracy specjalisty PR
- jak prowadzić blog na WordPress i innych platformach
- jak zaplanować kampanie promocyjna w Internecie
- Facebook – profil firmowy
- profesjonalny mailing,newsletter w pracy specjalisty PR
wprowadzenie do e-mail marketingu - omówimy na szkoleniu kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
- poznamy sztukę przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
- na szkoleniu dowiemy się kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi
- poznamy na szkoleniu systemy raportowania w e-mail marketingu
- najnowsze formy reklamowe w Internecie
- internetowe narzędzia do analizy rynku
- formy promocji w Internecie