kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

szkolenia E-PR

22SZKOLENIA E-PR, SZKOLENIA SOCIAL MEDIA MARKETING, SZKOLENIA PR W SOCIAL MEDIA, SZKOLENIA FACEBOOK, TWITTER, BLOGI, MIKROBLOGI, FORA, SZKOLENIA E-MAIL MARKETING.

Proponujemy szkolenia obejmujące zakres tematyczny związany z wykorzystaniem narzędzi dostępnych w Internecie do promocji firm, organizacji.

Uważnie słuchamy wszelkich uwag i spostrzeżeń, dzięki temu potrafimy dobrać odpowiednie narzędzia szkoleniowe oraz stworzyć unikalne programy szkoleniowe, dostosowane do potrzeb i specyfiki pracy specjalisty PR.
Podczas szkolenia otwartego z zakresu E-PR przywiązujemy bardzo dużą wagę do części warsztatowej oraz ćwiczeń. Tempo warsztatów dopasowujemy do Państwa umiejętności i potrzeb,zwracając szczególną uwagę na interesujące Państwa fragmenty,detale warsztatów. Podczas warsztatów angażujemy wszystkich uczestników dbając o to aby każdy uczestniczący w szkoleniu maksymalnie wykorzystał możliwość pracy z trenerem ekspertem.

Po szkoleniu mają Państwo możliwość stałego kontaktu z trenerem ,który online pomoże zastosować wiedze zdobytą na szkoleniu w Państwa pracy.
Wszystkie szkolenia E-PR organizujemy zarówno w formie: szkolenia otwartego i szkolenia zamkniętego.

Czego uczymy na szkoleniach E-PR

  • jak efektywnie zastosować narzędzia dostępne w Internecie, w pracy związanej z promocją, wizerunkiem organizacji
  • jaka jest rola Social Media w Public Relations
  • jak promować organizacje w Social Media
  • jak zastosować narzędzia SEO-PR do pozycjonowania informacji prasowej, sewisów firmowych oraz jak wykorzystać te narzędzia podczas sytuacji kryzysowej w naszej organizacji
  • jak wykorzystać blog w pracy specjalisty PR
  • jak prowadzić blog na WordPress i innych platformach
  • jak zaplanować kampanie promocyjna w Internecie
  • Facebook – profil firmowy
  • profesjonalny mailing,newsletter w pracy specjalisty PR
    wprowadzenie do e-mail marketingu
  • omówimy na szkoleniu kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
  • poznamy sztukę przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
  • na szkoleniu dowiemy się kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi
  • poznamy na szkoleniu systemy raportowania w e-mail marketingu
  • najnowsze formy reklamowe w Internecie
  • internetowe narzędzia do analizy rynku
  • formy promocji w Internecie

 

 

Back to Top