Grzegorz Miecznikowski
Jest właścicielem agencji smarketingowej S Words, zajmującej się wdrożeniami rozwiązań smarketingowych w firmach oraz świadczącej usługi komunikacji marketingowej w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Na stałe współpracuję także z firmą Prowly, gdzie zajmuję się m.in pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami oraz wsparciem działań marketingowych. Z marketingiem i sprzedażą związany jestem od kliku lat.
Prowadzi szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności związanych z marketingiem i reklamą na Facebooku, efektywną komunikacją w social media, biznesowego wykorzystania social media, marketingu internetowego social selling, Smarketingu – integracji marketingu i sprzedaży, E-marketingu realizując szkolenia dla firm GSK,
Siemens, NBP, T-Mobile, BGŻ, WUBS, LEWIS PR, Toshiba, KAN, CSIOZ, CTZ oraz klientów indywidualnych.
Współpracował z wieloma firmami m.in. z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzył strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Byłe związany także m.in. z globalną agencją LEWIS PR.
Ma także bogate doświadczenie dziennikarskie, które zdobywałem m.in. w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl. Jest autorem bloga Miecz Media o marketingu, sprzedaży, social mediach i rzeczach, które mogą przydać się w biznesie.