kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

EFEKTYWNY EVENT MANAGER

Program szkolenia PLANOWANIE, ORGANIZACJA, ZARZĄDZANIE EVENTAMI: EFEKTYWNY EVENT MANAGER

Cele szkolenia:

  • Przygotowanie do podjęcia skutecznych działań związanych z planowaniem, organizacją i zarządzaniem projektami eventowymi
  • Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania

Charakter zajęć:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
  • Warsztatowa forma: zadania, ćwiczenia, angażowanie uczestników
  • Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności

Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane , specjalistom PR, event managerom oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności związanych z prowadzeniem projektów eventowych.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego: …zapytaj kiedy jest zaplanowane szkolenie otwarte

Miejsce: Kraków, Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej

Miejsce: dowolne


Program szkolenia

II DNI / 16h
1. Charakterystyka zawodu event managera

  • Zakres obowiązków Event Managera (wizerunek Event Managera a wizerunek firmy Eventowej, możliwości zatrudnienia)
  • Jakie cechy powinien posiadać idealny Event Manager (praca w zespołach, wskazanie ról, typy jednostek)
  • Specyfika słownictwa branżowego
  • Rodzaje eventówi ich cele – omówienie

2. Oczekiwania klientów – jak im sprostać

  • Prezentacja oferty (przykłady i porównanie, element składowe)
  • Atrakcyjność oferty (co wpływa na atrakcyjność, wzór na atrakcyjność)
  • Skuteczne badanie potrzeb klienta
  • Case study – negocjacje warunków

3. Planowanie eventu

  • Planowanie ogólne i szczegółowe eventu (budowanie emocji, modele planowania)
  • Brief (konstrukcja, przykłady)
  • Kreatywne budowanie scenariusza
  • Harmonogram
  • Ewaluacja
  • Zarządzanie projektem
  • File klienta – kwestonariusz, raport końcowy, dokumentacja techniczna
  • Rozlicznie eventu
  • Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi – warsztaty
  • Przykłady ciekawych realizacji – case study
  • Planowanie eventu na przykładzie wykresu Gantta – warsztat

4. Prawne aspekty organizacji eventów

  • Ustawy i rozporządzenia
  • Impreza masowa – sytuacje kryzysowe
  • Ubezpiecznia, przetargi, ZAIKS
  • Licencje i pozwolenia
  • Ochrona danych osobowych
  • Konstrukcje umowy (element stałe, jakie umowy podpisujemy, case study – co należy ująć w poszczególnych przypadkach) – warsztaty

5. Współpraca z podwykonawcami podczas przygotowań i organizacji eventów

  • Wyszukiwanie podwykonawców i sposoby weryfikacji ich kompetencji
  • Pozytywne i negatywne aspekty współpracy ze stałym podwykonawcę, przypadek artysta)
  • Sztuka negocjacji warunków

6. Budżetowanie eventu

  • Polityka budżetowania
  • Niedoszacowanie, fee
  • Stawki VAT
  • Zaliczki

7. Venue

  • Zasady współpracy z Venue
  • Na co zwrócić uwagę – wizja lokalna
  • Jak wybrać właściwą lokalizację
  • Tworzenie menu

8. Fundrasing i współpraca z mediami podczas przygotowań i organizacji eventów

  • Typy sponsorów
  • Czym należy kierować się w poszukiwaniu sponsora
  • Konstrukcja listu intencyjnego
  • Specyfika współpracy z mediami
  • Patronat medialny
  • Konferencja prasowa – kiedy jest organizowana, jak zorganizować
  • Komunikat prasowy – konstrukcja, co wpływa na atrakcyjność – tworzenie komunikatu – warsztat

9. Sytuacje kryzysowe podczas przygotowań i w trakcie eventów

  • Case study – sytuacje kryzysowe

 


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Małgorzatę Dulcet i za jej zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top