Program szkolenia
Tworzenie komunikatów na potrzeby mediów
Cele szkolenia:
- Przedstawienie najważniejszych zasad pisania komunikatów atrakcyjnych dla mediów i zrozumiałych dla odbiorców.
- Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wykorzystać media do promocji działań firmy.
- Doskonalenie umiejętności tworzenia i redagowania wartościowych treści, dostosowanych do potrzeb mediów.
Charakter zajęć:
- Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia
- Każdy etap koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności
- W trakcie ćwiczeń korzystamy z sytuacji realnych, dopasowanych do specyfiki firm uczestników
Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR.
O szkoleniu
Termin szkolenia otwartego:
Tworzenie komunikatów na potrzeby mediów szkolenie otwarte 8.05.2019 r
Miejsce: Warszawa
Grupa: 6 uczestników
Cena: 700 zł netto / osoba / 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych (8×45 min)
Zapisy: biuro@szkolenia-pr.com.pl
PROGRAM
- Czego potrzebują i oczekują dziennikarze?
- Medialna atrakcyjność tekstu:
- aktualność
- klarowność
- rzeczowość
- precyzja
- język komunikatu
- Jak zachować profesjonalizm i być zrozumiałym dla przeciętnego odbiorcy?
- Dlaczego warto pisać poprawnie?
- Dobre praktyki.
- Najczęściej popełniane błędy.
Trener prowadzący szkolenia
URSZULA PODRAZA
Urszula Podraza – ekspert public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem, obejmującym pracę w mediach i zarządzanie komunikacją, trener, wykładowca akademicki.
Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych wystąpieniom publicznym, kontaktom z mediami, komunikacji kryzysowej, public affairs. Pracuje dla sektora publicznego (zrealizowane szkolenia m.in. dla Sądu Najwyższego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwa Finansów, Urzędu Zamówień Publicznych, jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli) jak i biznesu (m.in. ING Bank, IKEA, Skanska, British American Tobacco).
Autorka wielu publikacji na temat komunikacji publikowanych w mediach branżowych oraz książki „Kryzysowe public relations”.