ADAM KALISZEWSKI
Adam Kaliszewski, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zdobywał doświadczenie w agencjach PR – m.in. On Board i Eskadra Publica. Odpowiadał także za komunikację Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA (był m.in. współodpowiedzialny za organizację bloku „Ochrona Zdrowia” podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy).
Pracował dla klientów z branży farmaceutycznej, finansowej, IT, motoryzacyjnej, a także dla instytucji kultury i NGO. Publikował m.in. w magazynie „Marketing w Praktyce”.
Pełnił funkcję Head of Operations & IT w MyDeal.pl, trzecim co do wielkości i zasięgu serwisie zakupów grupowych w Polsce. Odpowiadał za całość działań e-PR serwisu MyDeal.pl, koordynację działów obsługi klienta i partnerów biznesowych, prowadzi także liczne szkolenia wewnętrzne dla pracowników firmy. Jest miłośnikiem nowych technologii i mediów społecznościowych, na bieżąco śledzi trendy, nowinki, udane i nieudane działania komunikacyjne. Obecnie pracuje w Solski Burson-Marsteller na stanowisku Digital Strategist.