kontakt: tel. +48 607 684 123 mail:biuro@szkolenia-pr.com.pl
Szkolenia PR, E-PR , Szkolenia Budownie Zespołu, Gry Szkoleniowe

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

SZKOLENIA WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – SZTUKA PREZENTACJI

 Wystąpienia publiczne cele szkolenia:

  • Szkolenie sztuka prezentacji i występów publicznych
  • Ćwiczenie praktycznych umiejętności prezentacyjnych
  • Opanowywanie tremy
  • Poznanie wybranych technik argumentacji i wywierania wpływu

Charakter zajęć w trakcie szkolenia wystąpienia publiczne:

  • Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia – warsztatowa forma, angażowanie uczestników, próby z kamerą itd
  • Podczas szkolenie każdy kilka razy występuje przed kamera i otrzymuje komentarz/ocenę/porady
  • Każda część koncentruje się na szlifowaniu innych umiejętności: klarowności, atrakcyjności, perswazyjności
  • Szkolenie uwzględnia: techniki perswazyjne i elementy mowy ciała.

Profil uczestnika szkolenia
Szkolenie jest dedykowane specjalistom PR oraz wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem umiejętności PR związanych z efektywną komunikacją z mediami.

O szkoleniu

Termin szkolenia otwartego: …zapytaj kiedy jest zaplanowane szkolenie otwarte
Miejsce: Kraków, Warszawa

Miejsce: Warszawa

Szkolenie zamknięte: …zapytaj o szkolenie w formie zamkniętej

Miejsce: dowolne

Program szkolenia wystąpienia publiczne

I dzień / 8h
1. WSTĘP
Przywitanie, prezentacja prowadzących, informacje techniczne i organizacyjne

2. PIERWSZE NAGRANIE
Krótkie wystąpienie każdego uczestnika

3. ŻYCIE TO JEST TEATR – cz I

Na czym polega skuteczne prezentowanie? Jak można się tego nauczyć? Interaktywny, angażujący uczestników (ćwiczenia, dyskusje) wykład o technikach przygotowania i prowadzenia prezentacji (np. rekwizyty, sala, przestrzeń i ludzie)

4. ANALIZA PIERWSZEGO NAGRANIA
Wspólne i indywidualne oceny/komentarze, propozycja korekt i ćwiczeń

Przerwa kawowa

5. ŻYCIE TO JEST TEATR – CZ II
Jak uczynić prezentację skuteczniejszą? Mowa ciała i techniki wpływu Interaktywny, angażujący uczestników (ćwiczenia, dyskusje) wykład o mowie ciała i technikach wpływu.

6. DRUGIE NAGRANIE
Krótkie wystąpienie każdego uczestnika

7. ANALIZA DRUGIEGO NAGRANIA
Wspólne i indywidualne oceny/komentarze, propozycja korekt i ćwiczeń

8. W OGNIU PYTAŃ
Jak odpowiadać na pytania – także trudne? Jak nie tracić kontroli nad dyskusją? Interaktywna prezentacja (dyskusja, case study, ćwiczenia)

9. PYTANIA I ODPOWIEDZI – NAGRANIE
Krótkie wystąpienie każdego uczestnika – sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa kawowa

10. ANALIZA NAGRANIA
Wspólne i indywidualne oceny/komentarze, propozycja korekt i ćwiczeń

11. PODSUMOWANIE

Interaktywne (dyskusja, wnioski) podsumowanie szkolenia


Metodologia szkolenia

Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład interaktywny, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.


Trener prowadzący szkolenie:

Sebastian Łuczak-doświadczony konsultant i doradca, trener, wykładowca. Fascynat wszystkiego, co związane jest z komunikacją marketingową. Ponad 15 lat praktyki i różnorodnych doświadczeń w wielu obszarach PR wykorzystuje jako konsultant, doradca, wykładowca i trener.

Kieruje własną agencją ŁUCZAK PR. Wcześniej był prezesem agencji Eskadra Publica, przez kilka lat rzecznikiem prasowym Banku Pekao SA (oraz szefem zespołu odpowiedzialnego za serwis www), liderem projektu w Biurze PR banku i ekspertem w Departamencie Marketingu Korporacyjnego, a także rzecznikiem Pomorskiego Banku Kredytowego. Ma za sobą również ponad 5 lat pracy dziennikarskiej (m.in. Kurier Szczeciński, Wprost, Sztandar Młodych, Morze i Ziemia, WWW, Obserwator Codzienny). Wykłada na kilku wyższych uczelniach: m.in. Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Gdańskiej i Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.

Był Prezesem zarządu POLSKIEGO STOWARZYSZENIA PUBLIC RELATIONS. Zakładał i jest członkiem Rady Programowej portalu InternetPR.pl. Zasiadał w pierwszym składzie Rady Etyki Public Relations. Został wybrany Osobowością Polskiego PUBLIC RELATIONS (tytuł przyznany przez Home&Market w wyniku ankiety przeprowadzonej wśród specjalistów PR z korporacji i agencji public relations).

Zobacz także inne szkolenia, które realizuje trener prowadzący szkolenia wystąpienia publiczne


Przedstawiony program szkolenia został opracowany i przygotowany przez trenera: Sebastiana Łuczaka i za jego zgodą został udostępniony do oferty szkolenia otwartego organizowanego przez Szkolenia PR. Wszelkie kopiowanie programu bez zgody trenera zabronione.

Back to Top